Saturday 2 February 2013

5 Sains SMK Pamol 2012

5 Sains SMK Pamol 2012 ..
Aku rindu sangat dengan anggota2nya ..
Aku rindu suasana kelas kami .. Yang nda pernah diam terutama sekali dengan suara ku ..
Aku rindu semangat 'baking-membaking' kami .. Semangat maw menang law join apa saja pertandingan di sekolah .. Semangat kerjasama kami ..
Aku cakap bukan setakat omong kosong .. Buktinya apa?
Kami dapat kelas terbaik menengah atas 2012 .. Masa menengah rendah pun kami dapat anugerah tu ..
Walaupun setakat hamper, tapi besar maknanya buat kami..

Hari ni aku mahu perkenalkan anggota2 kelas kami .. *ceh* :P
Kami ni semua ada pasangan .. Kenapa? Sebab kami ada 16 orang dlm kelas ... 8 lelaki & 8 perempuan ..

Ok ~ Jom kenal dengan CEWEK2 dulu ~ *sebab gmbr single drg ada dgn aku* haha..

Pen. Ketua Kelas ~> Qiara Ophelia Lim *ceh*

Aku special sikit ~ nda pakai bju skul n promote Dutch Lady lg ~



Sharon Shannon Kinti ~>



Nur Afini Ismail ~>
  


Azilah Arbain~>

Elizebeth Edward~>


Sukgrace Sukut~>



Jivenna Jikol~>


Nur Fatihah Luding~>




 OK~ BOYS ~ aku ndada la gambar2 single durang ~ :(

Ok ~ Dari kanan ; Mickswarld Jaimin,Monex Miming, Stephen Steve Linsua. Yang boy pakai baju biru, Machyudin Jakaria.




Dari kiri; Villyrius Petrus dan Mohd. Hanafis Patang

Sorry for the blur image . Yang peace2 tu, Mohd. Khairul Anuar Mahmud.



Dari kanan; Jester Fidly Jalamit.

So, complete sudah nama2 16 orang ni . Kalau nda percaya, kira la satu2 ~ ahaha ~ :P
 Sekarang ni,intro saja dulu ~ Will be continued in Part II..

2 comments:

Hai ! :D
Drop your comments !